2011. június 1., szerda

Bajban a CoverGirl [ CoverGirl in trouble ]

Tavaly a Rimmelt kapták rajta, hogy műszempillákkal hirdet dúsabb hatást, most pedig a CoverGirl van emiatt bajban.
A kozmetikai cég az America’s Next Top Model győztesével, Nicole Foxszal hirdeti legújabb termékét, a műszempilla hatást varázsoló Lash Blast Volume szempillaspirált. Szó se róla, Nicole valóban bámulatos pillákat rebegtet a felvételen, csakhogy nem csupán a szempillaspirállal turbósítottak. Műszempillákat visel, melyre ugyan felhívják a figyelmet a hirdetésben, de olyan kis betűkkel, hogy még nagyítóval is alig látni őket.
Ezért aztán a fogyasztóvédelem úgy döntött, hogy a hirdetést vissza kell vonni, csakúgy, mint a Rimmel tavalyi reklámját, melyben Georgia May Jagger viselt műszempillákat természetesnek kikiáltva, a vásárlók számára szinte észrevehetetlen felirattal jelezve a turpisságot.


[ Last year, the Rimmel got it to work in advertising abundant eyebrows, and now, therefore, is in trouble for CoverGirl.
The cosmetics company in the America's Next Top Model winner, Nicole Fox most prominently published in the latest product, the spell effects eyelashes Lash Blast Volume mascara. Besides the most obvious, the murmured Nicole eyelashes really amazing shot, but that is not only used the eyelash spiral. Work wear eyelashes, which, while drawing attention to the ad, but a little word that is hardly even a magnifying glass to see them.
So the consumer has decided that the ad be withdrawn, as well as the Rimmel ad last year in which Georgia May Jagger wore a work in proclaiming the natural lashes, the inscription indicating the buyers are almost undetectable. ]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése