2011. augusztus 24., szerda

Malacot a Gucci - tol

Bevallom őszintén, hogy én még sosem használtam külön aprópénztartót. Sőt még csak látásból sem ismerek olyan embert, aki ezeket a kis cipzáros tartókat eredeti rendeltetésük szerint használná. Láttam én már tampontartónak titulált verziót, mini neszesszert, sőt már olyat is amiben a rágó gumikat tartották. Mindenesetre ha valaki épp aprópénztartóról álmodozik, akkor érdemes szemügyre venni a Gucci legújabb malacos és moby dickes változatát. Igen jól olvassátok malacos. Én is meglepődtem ezért született ez a poszt belőle. A két kisállatról természetesen a logók sem maradhattak le, így bőr és vászon keveréke lett ez a kiegészítő.
Az aprópénztartók egyébként nagyon helyesek, szuperül ki lett dolgozva a két állat karaktere, mégsem vinne rá a lélek, hogy ilyet vegyek.


[ I confess frankly that I have never used a special coin holder. In fact, he just did not know a people by sight who are a little zip in its original containers in any way. I saw I had tampons keeper version nesseser mini, or even one that is already held in which the chewing gum.
However, if you just dreaming of a small mount of money, you may want to look at the latest Gucci mobby dick or pig version. The pig version is very well read. I was so surprised so thats why i make a post from it. The two small animals, of course, the logos are not able to stay down, so it was a mixture of leather and canvas for accessories.
The coin holder is otherwise correct, has been working great for two animal characters, yet it would miss the soul to do these things myself. ]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése