2011. március 19., szombat

Palvin Barbara

 Csak tizenhét éves, de máris a legnagyobb világmárkák bemutatóinak visszatérő vendége. Egy külföldi magazin a hét modelljének is választotta korábban. Barbarát a Glamour Woman of the Year legjobb modell kategóriájában jelölték. Talaltam rola egy egesz friss interjut, ahol ozinten es kedvesen nyilatkozik.

Only seventeen years old, but already the biggest global brands recurring guest presentations. A foreign magazine also chose the model of the week before. Barbara Glamour Woman of the Year category was designated as the best model. I found a whole new interview, which declares ozinten and kindly. ]


- Milyen érzés, hogy a számos külföldi elismerés után saját hazájában is elismerik munkásságát a Glamour Woman of the Year a legjobb modell kategória jelölésével?
Nagyon örülök annak, hogy bár az időm nagy részét külföldön töltöm, ott dolgozom, otthon is figyelemmel kísérik a karrierem alakulását és elismerik a munkásságomat. Természetesen óriási megtiszteltetés, hogy jelöltek a „legjobb modell” kategóriában - a Glamour Woman of the Year díjára!


- Figyeli a kategória többi jelöltjének karrierjét?
Srej Zsófival személyesen is tartom a kapcsolatot, így könnyedén nyomon követhetem, hogyan alakul az élete. Abból kifolyólag, hogy vele és Adinával is egy ügynökségnél vagyunk, sokat hallok róluk és a sikereikről. Nagyon szurkolok nekik is, hiszen az ő karrierjüket is az Icon Model Management egyengeti.


- A sok munka mellett van ideje kikapcsolódni, s ha igen, mivel tölti szabadidejét a legszívesebben?
Egyre kevesebb időm jut a kikapcsolódásra. Külföldön a szabadidőmet leginkább pihenéssel vagy városnézéssel töltöm, amikor otthon vagyok, igyekszem együtt lenni a családommal, barátaimmal. Legszívesebben horgászom vagy focizom. Horgászni a családommal szoktam, ilyenkor tudok velük beszélgetni, de egyúttal pihenhetek is, míg a foci megmozgat, miközben a barátaimmal szórakozom. Sokat jelent még számomra a zene és az olvasás, ezekre mindig jut időm!


- A hétköznapokon mennyire követi a divatot?
Nekem a hétköznapok nagy részben a modellkedést jelentik, így az öltözködésemre mindig oda kell figyelnem. Azt gondolom, hogy a modellek a divat hírvivői is egyben. Szeretem a kényelmes, praktikus ruhadarabokat, amiket jól fel lehet használni.

- Melyik kampány volt a legemlékezetesebb számára, amelyre a legbüszkébb?
Csináltam több kampányt is, de van, amit én sem láttam, mert még nem jelentek meg, de természetesen arra vagyok a legbüszkébb, hogy a Chanel arca lehetek. Mindig is nagy álmom volt, hogy a Chanelnek dolgozhassak! Még most is nehezen tudom elhinni, hogy valóra vált!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése